PARTIT OCCITAN
BP 31,
16270 ROMASIERAS
http://partitoccitan.org
partitoccitan@free.fr


comunicat de premsa del 08 de genier de 2009

Gaza : Pron del chaple !

Dempuèi lo 27 de decembre de 2008, las atacas aerianas e terrestras faguèron mai de 700 mòrts e 3000 nafrats al dintre de las populacions civilas de Gaza jà victimas de longues meses de blòcus.

Aquela escalada guerrièra buta, dins los dos camps, las fòrças a l'asirança de la patz.
Lo Partit Occitan sona a denonciar aquela violéncia tot participant als ramosaments e manifestacions de solidaritat dins las ciutats occitanas. Demanda en mai :

  • D'arrestar l'agression e lo blòcus de Gaza e la mesa en plaça d'un alt al fuòc, condicion primièra per endralhar tornar l'anar cap a la patz maltarctat pels extremistas de tota mena.
  • D'arrestar l'accòrd de cooperacion entre l'Union Europenca e Israèl tant que serà pas trobat lo camin de la patz.
  • L'applicacion dels tractats internacionals jos l'egida de l'ONU per permetre als pòbles palestinian e israelian de viure en patz al dintre de lors estats respectius.


Lo Partit Occitan - al nom de la tradicion occitana de Convivéncia - denoncia tanben las provocacions antisemitas contra de sinagogas dins l'amira de plantar aicí lo conflicte israelò-palestinian.

 




PARTIT OCCITAN
BP 31,
16270 ROMASIERAS
http://partitoccitan.org
partitoccitan@free.fr


comunicat de premsa del 08 de genier de 2008


Gaza : Halte au massacre !



Depuis le 27 décembre 2008, les attaques aériennes et terrestres ont fait plus de 700 morts et 3000 blessés parmi les populations civiles de Gaza déjà victimes de longs mois de blocus.
Cette escalade guerrière ne fait qu’encourager, dans les deux camps, les forces hostiles à la paix.

Le Partit Occitan appelle à dénoncer cette violence en participant aux rassemblements et manifestations de solidarité dans les différentes villes occitanes. Il demande par ailleurs :

  • l’arrêt de l’agression et du blocus de Gaza et l’établissement d’un cessez le feu, conditions indispensables pour relancer le processus de paix malmené par les extrémistes de tous bords.
  • l’arrêt de l’accord de coopération entre l’Union européenne et Israël tant que le chemin de la paix ne sera pas trouvé
  • l’application des traités internationaux sous l’égide de l’ONU permettant aux peuples palestinien et israélien de vivre en paix à l’intérieur de leurs Etats respectifs.

Le Partit Occitan - au nom de la tradition occitane de Convivéncia - dénonce également les provocations antisémites contre des synagogues, visant à transposer ici le conflit israélo-palestinien.


© Partit Occitan 1997-2009