PARTIT OCCITAN
Bureu Federau
BP 31
16270 ROMASIERAS
http://partitoccitan.org

partitoccitan@free.fr

COMUNICAT : 20 de genier de 2005

Un ÒC cap a l'Euròpa dels pòbles e de las regions solidàrias

Lo Partit occitan es un partit federalista e autonomista que milita per una Euròpa dels pòbles e de las regions solidàrias dins d'estats decentralizats e federals. Organizèt aquestes darrièrs meses un debat intèrn sul tractat constitucional europèu. Democraticament foguèt demandat als seus aderents de se prononciar sus la linha directritz de la campanha que deviá menar lo partit

La participacion importanta (79%) pòt èsser que satisfasenta pel burèu federal. L'occitanisme politic s'afirma coma volent jogar un ròtle dins la contruccion europèa, tot en gardant un uèlh vigilant sus la natura d 'aquesta.

La majoritat ampla balhada al ÒC (78%) confirma aquela orientacion. Uèi, lo Partit occitan apèla los partesans del ÒC a se ramosar per balhar a l'Euròpa los mejans de sortir de la logica ultra-liberala del tractat de Niça e far avançar l'Euròpa sociala. L'Euròpa dels pòbles e de las regions solidàrias que volèm, democratica, federala e respectuosa de totas sas compausantas culturalas e identitàrias demòra de bastir. Mas nòstre ÒC de rason es, per nosautres una etapa cap a aquel objectiu.



PARTIT OCCITAN
Bureu Federau
BP 31
16270 ROMASIERAS
http://partitoccitan.org

partitoccitan@free.fr

COMUNICAT : 20 de genier de 2005 / 20-01-2005


Un OUI occitan vers l'Europe des peuples et des régions solidaires

Le Partit Occitan est un parti fédéraliste et autonomiste qui milite pour une Europe des peuples et des régions solidaires dans des états décentralisés et fédéraux. Il a organisé pendant ces derniers mois un débat interne sur le traité constitutionnel européen. Démocratiquement, il a demandé à ses adhérents de se prononcer sur la ligne directrice de la campagne que devait mener le parti.

La participation importante (79 %) ne peut que satisfaire le Bureau fédéral. L'occitanisme politique s'affirme partie prenante de la construction européenne tout en restant vigilant sur la nature de celle-ci.

La large majorité donnée au OUI (78%) confirme cette orientation. Dès aujourd'hui, le Partit Occitan appelle les partisans du OUI à se rassembler pour donner à l'Europe les moyens de sortir de la logique ultra-libérale du traité de Nice et faire progresser l'Europe sociale.
L'Europe des peuples et des régions solidaires que nous souhaitons, démocratique, fédérale et respectueuse de toutes ses composantes culturelles et identitaires reste à construire. Mais notre OUI de raison est pour nous une étape vers cet objectif.

Retorn

© Partit Occitan 1997-2005