Narbona lo 13 de novembre de 2021
I aurà de candidats per representar las ideas regionalistas occitanas a las legislativas de 2022
En seguida de las discussions que se son debanadas a Narbona dins l’encastre de la Dintrada es estat decidit d’ocupar lo terrenh electoral al mes de junh per las eleccions legislativas.
Avèm a promòure las ideas de decentralizacion, de desvolopament equilibrat dels territòris, de politica coerenta per lutar contra lo cambiament climatic, de defensa e de promocion de la lenga nostra e d’autras encara.
La politica se deu far en cò nòstre e pas solament a París.
I aurà de candidats per dire aquelas causas e per portar aquelas ideas.
A Narbona ja un quinzenat de personas an dit lor intencion de se presentar e de faire campanha.
Podèm e devèm èstre mai nombroses per que pertot dins las regions de l’espaci occitan lo messatge posca passar e per que lo mai gran nombre d’electors poscan dire que vòlon un vertadièr cambiament dins lo biais de far de politica.
Nos trobarem dins tres amassadas regionalas per organizar la mesa en plaça d’aquela sequéncia electorala que serà dubèrta a totas e a tots los que se reconeisson dins la necessitat de donar als territòris occitans una paraula politica.
La discussion de la lei Molac foguèt possibla sonque gràcias a una dinamica collectiva.
Nòstra iniciativa se farà dins l’encastre d’una volontat que se met en plaça dins d’autras regions e amb l’ajuda de Regions e Pòbles Solidaris.
Soi interessatˑada per vòstra iniciativa e vòli èstre informatˑada de la seguida : https://bit.ly/cridaoc
Narbonne, le 13 novembre 2021
Il y aura des candidats pour représenter les idées régionalistes occitanes aux législatives 2022
À la suite des discussions qui se sont déroulées à Narbonne dans le cadre de la « Dintrada », il a été décidé d’occuper le terrain électoral au mois de juin pour les élections législatives.
Nous avons à promouvoir les idées de décentralisation, de développement équilibré des territoires, de politique cohérente pour lutter contre le changement climatique, de défense et de promotion de notre langue et d’autres encore.
La politique doit se faire chez nous et pas seulement à Paris.
Il y aura des candidat-e-s pour dire cela et porter ces idées.
À Narbonne, déjà une quinzaine de personnes ont partagé leur intention de se présenter et de faire campagne.
Nous pouvons, et nous devons être plus nombreux pour que dans toutes les régions de l’espace occitan, le message puisse passer et pour que le plus grand nombre d’électeurs puissent dire qu’ils veulent un véritable changement dans la façon de faire de la politique.
Nous nous retrouverons dans trois réunions régionales pour organiser la mise en place de cette séquence électorale qui sera ouverte à toutes et à tous ceux qui se reconnaissent dans la nécessité de donner aux territoires occitans une parole politique.
La discussion de la loi Molac a été possible grâce à une dynamique collective.
Notre initiative se fera dans le cadre d’une volonté qui se met en place dans d’autres régions et avec l’aide de Régions et Peuples Solidaires.
Je suis intéresséˑe par votre initiative et je veux être informéˑe de la suite : https://bit.ly/cridaoc