[bilingue] David Grosclaude élu vice-président de l’Alliance Libre Européenne

Lo 01/04/2016
Version en occitan ci-dessous

David Grosclaude, membre du bureau fédéral du Partit Occitan a été élu ce jour vice-président de l’Alliance Libre Européenne (ALE), à l’occasion de son assemblée générale qui se tient à Ajaccio (Corse).

L’Alliance Libre Européenne est un parti politique européen qui possède un groupe au Parlement Européen depuis 2004. Il regroupe 45 partis progressistes dans toute l’Union Européenne et compte 12 eurodéputés. L’ALE concentre ses activités sur la promotion des droits humains, civils et politiques au service d’une Europe des peuples. L’ALE est le parti qui représente la revendication pour la diversité des langues et des cultures en Europe.  L’ALE œuvre pour une Europe plus unie autour de l’idée que le pouvoir doit être largement décentralisé. L’ALE est un parti européen et européiste.

David Grosclaude fait ainsi son entrée dans le bureau de l’organisation européenne en remplacement de Gustave Alirol, membre du bureau du Partit Occitan et président de la fédération Régions et Peuples Solidaires. Cela signifie que la présence d’un occitaniste au sein du bureau de l’ALE est aussi une voix pour tous les autres partis membres de RPS.

Conseiller régional d’Aquitaine jusqu’en décembre dernier, il est journaliste. Il mène une action militante depuis des années et il a particulièrement travaillé à la mise en place d’une politique publique en faveur de la langue occitane. C’est un des éléments majeurs de son mandat de conseiller régional puisqu’il a permis la création de l’Office Public de la Langue Occitane.

 

David Grosclaude, sòci deu burèu federau deu Partit Occitan, qu’ei estat elegit uei vice-president de l’ALE (Aliança Libra Europèa) au parta de l’amassada generau qui’s debana dinc a dimenge a Ajaccio (Corsega). 

L’Aliança Libra Europèa qu’ei un partit politic europèu qui a un grop au Parlament europèu desempuish 2004 . Qu’amassa 45 partits progressistas de tota l’Union europèa e compta 12 eurodeputats. L’ALE concentra las soas activitats sus la question de la promocion deus drets umans, civius e politics au servici d’ua Euròpa deus pòbles. L’ALE òbra per ua Euròpa mei unida a l’entorn de l’idea que lo poder dèu estar hòrt descentralizat. L’ALE qu’ei un partit qui representa la reivindicacion per la diversitat de las lengas e de las culturas en Euròpa. L’ALE qu’ei un partit europèu e europeista.

David Grosclaude qu’entra au burèu de l’organizacion en plaça de Gustau Alirol, sòci deu burèu deu Partit Occitan e president de la federacion Regions e Pòbles Solidaris. Aquò significa que la preséncia d’un occitanista au burèu de l’ALE qu’ei tanben ua votz per tots los partits qui fòrman RPS. 

Conselhèr regionau d’Aquitània dinc au mes de deceme passat, David Grosclaude qu’ei jornalista. Que mia ua accion militanta desempuish annadas e qu’a particularament tribalhat a la mesa en plaça d’ua politica publica en favor de l’occitan. Qu’ei un deus elements màgers deu son mandat d’elegit regionau dab la creacion de l’Ofici Public de la Lenga Occitana. 


Contact-presse :

david.grosclaude[a]partitoccitan.org / 06 83 01 19 37

 

Las darrièras publicacions / Les dernières publications :

rolloverimagesample